WOODCUTTING.

hejhej. dessa två veckor har vi haft träsnitt. alltså att man ristar och karvar in grejer i träplattor. till en början tckte jag det var ett helvete men efter hand började jag tycka om det mer och mer, för att till slut älska det! riktigt roligt har det varit. är ganska så nöjd också med vad jag åstadkommit, tycker det blev ganska syggt i slutändan. vi skulle alla ha ett tema och mitt var afrika. hejhej.

IMG_9471 IMG_9472 IMG_9473 IMG_9474 IMG_9475 IMG_9476 IMG_9477 IMG_9478 IMG_9479 IMG_9480 IMG_9481

4 reaktioner på ”WOODCUTTING.

  1. Djiisus va fiina!!!Skulle gärna köpa (om jag får?) de bruna elefanterna och de blågröna afrikanska damerna på gult botten till mitt arbetsrum och rama in dem, sku passa perfekt där!

Kommentera

