DREADS!!

 

 

 

 

 

 

cha. på fredagen körde jag o mamito upp ti jyväskylä för att fixa rastorna vol ett. freda lörda var vi där och det tog tolvtimmar att rasta mitt egna hår. fan det var skönt när det drog och rev, hade en bok med, men orkade aldrig dra upp den för att läsa, satte bara i trans och njöt hela tiden (: gissa hur många rastor mitt hår blev? (: om en vecka ska förlägningarna rastas fast (: för tillfället ser jag ut som ett troll som fått en elchock om jag har rastorna löst spretande. efter några tvättar och med förlägningar sätter dem sej och blir mer lättformligare och mjukare och lättare att handskas med. tusen tusen och en natt tack bästaste aki för round one! (:

DSC01216

 

DSC01218 DSC01220 DSC01227 ö ölö öäöä öö ööö ööööö öööööö ööööööööö

öpöp ööllö

Kommentera

