141012-2124.

jalla. huhhu sån da. allt hanu sitter r det hänt också. pricken på i:et var just när jag lyckades söndra min säng. brakade igenom den så nu får jag sova på golvet istället och hoppas på att skolan snart kan fixa en ny åt mej. sitter nu här i köket och kvällsmyser med nybakade äppelbröd, dator plus musik och många ljus, medan jag hoppas att jag inte ska klåpa mej något mer för idag.

rip min kära karissäng nr1. här syns också två tavlor jag gjorde på sommaren, kan fixa en closare up på dem.

 

 

här shlafar jag nu då, på det iskalla golvet. men helt mysit är det ju faktiskt.

 

och här är min special, äppelbröd från himlen.

En reaktion på ”141012-2124.

  1. No voj gumman ändå..:-) har de fixat ny säng åt dej redan?Vad sa de..?Vi var var just och köpte en ”gummistövel” åt Snuffe så att bandagepaketet skall hållas torrt.Hon är nog jättelugn idag och lite snopen..haltar ganska mycket, men såret såg helt ok ut när vi bytte bandage med paps. Det blir nog bra 🙂 Hilsen från mama

Kommentera

