29052012:1801

jalla. idag är det dagen före inträdesprovet. dagens tema har varit myspys och feelgood. har tittat på pretty little liars, täykkärit, sexicity. har ätit en liter jordgubbar och massor av musli. har också chillat i skogen med umppa och haft kunnon lydnadsträning med fånen. ljuvlig och skön dag med andra ord. just precis så som en dag före något stort ska vara. eller stort och stort, jag behöver inte komma in i år. jag går dit och gör mitt allra bästa och ser hur det går.

har städat rummet riktigt ordentligt, nu är det så prydligt att till och med mama tyckte det var snyggt och städat. bääm på de. nu ska jag snart börja steka min ägg till mina tre äggsmörgåsar som jag ska ha med mej imorgon. måste bara vänta på att min jordgubbs-grädde-vanilj-ansiktsmask torkar och sen sköljer jag bort den. första gången på länge det doftar gott runt omkring mej hehh.

har som oftast någon artist på g som jag endast just då lyssnar på och nu så här efter eurovisionsyra så har mina öron gått och blivit kära i ott lepland, estlands josh groban. hans sammetslena röst ååå. här sjunger han en liten vacker visa. ha det gött people!

 

Kommentera

