2230–21122011

en liten och snabb och stilren whazaap??:

– tåoperationen blev av lite annan kaliber än vad som var planerat. så allt väl och bra ställt. ända bara att den nya läkaren var litet buttrig och ovänlig och oshysst till mej, men skit det samma, han fixade min tå fint. tredje gången gillt, hoppas jag aldrig mera har tåbesvär. tack tåhinduguden, tack jättemycket gulleplutt!

– har popsat burana åttahundra men tåjäveln är fortfarande obarmhärtigt ond och stygg. se till att jag får sova i natt, du jävla tå. bli frisk och kry och jag säger aldrig ett ont ord om dej mera.

– fiilisen här hemma är spänd. och stressad. och jävligt julig. å fy fan. mamaa stressar och angstar och hon och broshan har världens fight på g och papaa har inte orkat damsuga igad som mamaa bad honom att göra. så nu är hon ännu argare och ganska jobbig. bäst att man inte alls tar kontakt och undviker att prata med henne för tillfället. låta stormen segla vidare liksom.

– och med en inpaketterad fot kan jag inte gå på julfesten i morgon eftersom ingen sko förutom crocsen ryms på. och ljusröda och väldigt snuskiga crocs är inte så festligt. det vet till och med jag, modemedvetarn.

– nu är jag trött som fan och tänker dra till kojs. hejdåå.

 

Kommentera

