söndag.

dagens viktigaste händelse: hä-prelin. jag gjorde halva på två timmar och förtio minuter. stressigt värre. jag orkade intens läsa igenom mina svar. usch. jag tyckte inte om frågorna. jag skulle ju göra hela. fan. snacka om bra självdisciplin. men man fick ju nog också bara göra halva för att få godkänt kurs. men det är ju klart att det inte hjälper en själv lika mycket. nå. skit samma. jag hoppas till alla gudar att frågorna som sedan frågas i det riktiga provet är urenkla. bara för mej och kanske några av mina kompisar, men inte för någon annan. jag är så fräck. fy skäms på mej.

har lyckligt nu räknat ut att jag nu, host bara, har kvar att skriva en essä/disposition till hälsokunskapen, och studentskrivningarna i finska, engelska och hälsokunskap, för att få kurserna godkända. och annars också för att få slut på skolan för denna period. egentligen är det bara skrivningarna kvar. sen är det l-o-v och chilltime. hallelujah.

snofs tipsade om denna awesomea låt igår hos nips. tack för en mysig kväll och dundergoda våfflor. tack ska ni ha!

2 reaktioner på ”söndag.

Kommentera

