brevvän hejhå.

dagens pluggerisaldo: två timmar- trettio sidor- en förbannad huvudvärk.

kära huvudvärk,

varför är du här? enligt mej har du ingen orsak att jävlas med mej. för jag har faktiskt skött mej ganska bra det senaste dygnet, tycker jag. jag har sovit långa fina nio timmar. jag har varit på punttis en och en halv timme idag efter skolan. efter det var jag ute på skogshärjande med hunden. dessutom har jag inte stressat idag.

det ända onyttiga jag hittills idag klämt i mej är fyra fasu palan och en oskyldig bulla. annars har jag ätit extremt hälsosamt faktiskt. jag blev som vanligt döslö på dagen och lugnade ner mej med chillout-musik plus oljebrännare, varefter jag tog en dagstupplur en halv timme.

dessutom kom resultaten från labbet idag. mina hormonbalanser är utmärkta. så desså.

så snälla lilla kära huvudvärk. varför fan är du här?

med ovänliga hälsningar, din bäste vän nicole

 

Kommentera

