fjedagföjfan.

jag tyckte det var lite roligt när radio vega spelade my heart will go on med det allvarligaste av allvar. kunde genom telepati känna hur viktigt och helande den stunden var för en hög med grundliga människor. komiskt. jag njöt för fullt och sjöng med av hela mitt hjärta. befriande på något sätt. avbrytande och just då. det var förstås meningen och skrivet i runskrift med svartaste bläck att sångens stora brak inträffade just precis på den högsta kullen som finns på vägen hem.

kom precis just för en halv minut sedan på att mina underbart härliga kex är slut. som tur hittade jag i morse momis gudomliga kokos-citron-bullor bland papas snaskgömmor. styr alltså kosan dit nu. måste vara lite illa kvick.

Kommentera

